FELANMÄLAN
Alla i föreningen har ett ansvarar att felanmäla
Vi ansvarar alla för att felanmäla när situationen kräver det. Exempelvis om trapphus eller allmänna utrymmen blir strömlösa, vid vattenläcka, om värme eller varmvatten saknas. Efter att du har felanmält så skickar du ett mail till styrelsen på styrelsen@skrovet5.se och talar om när och vad du anmält då det är viktigt att vi får vetskap om det.
Felanmälan hiss
Hissen AB, felanmälan dygnet runt, året runt på telefon: 08 618 48 48
Telefonnummer står även i hiss samt i port.
Felanmälan för allmänna utrymmen och hyresrätter
Spetsudden AB
Felanmälan per telefon och mail: Helgfria vardagar kl 07.00-21.00
Tel: 08-22 04 44
E-post: felanmalan@spetsudden.se
Webb: www.spetsudden.se
Fastighetsjour - Vid akut skada inom lägenhet eller byggnader i övrigt.
Fastighetsjouren håller öppet vardagar 16.00-07.00 samt helger
Tel: 08-18 70 00
Ekonomiska frågor för medlemmar och hyresgäster (Även för mäklare, banker m.fl)
Ekonomisk förvaltare, Simpleko (fd RBE Ekonomi)
För medlemmar:
Logga in med Bank-ID i Portalen
Telefon: 018 - 66 01 60
Öppet vardagar 9-12
E-Post: info@simpleko.se
För mäklare (beställa mäklarbild):
Görs på deras hemsida
För banker och långivare:
Kontakta info@simpleko.se för utdrag ur lägenhetsförteckningen